+ در واقع فینگیلی هستیم که میریم برای خودمون ، ظرف ِ غذای کیتی دار میخریم و هی از جعبه درش میاریم و نگاهش میکنیم فقط :))))))

 

+ روایت داریم فرد ِ مذکور در بند ِ بالا ، دو - سه شب ه میشینه روی تختش و هندزفری شو با چسب ِ رنگی رنگی ، خوشگل سازی میکنه و هنوز تموم نشده :دی و الانم هی چشمش میوفته به هندزفری ِ گوگول تر از هر وقتش ، و ذوق میکنه همش =)

 

+ همه ی اینا به کنار ، رنگ ِ سال چرا زیتونی ه ؟ =))))))))))) لباسم خز شد اصن =))) ایشه =)

 

+ یه خبر ِ خیلی خیلی قشنگ و باعث ِ " ^----^ " ِ این هفته چی بود ؟ :] فردا شب ، عقدکنون ِ فائزه اس :) و من ذوق مرگ ِ اینم که قبل از اینکه مهمونا بیان ، برم توی اتاقش و اونم از استرسش بگه :))))) حس میکنم انگار عقد ِ خواهرمه مثلا :))) فائزه دخدر ِ ته تغاری ِ یدونه عمو جان ِ دنیاست :]

 

+ اینکه از چون و چرای ِ روند ِ برنامه هاااا چیزی نمینویسم ؛ دلیل بر این نیست که اجرا نمیشن ! شاید دلایل ِ واضح و غیر واضح ِ دیگه ای داشته باشه مثلا :دی

 

+ روز مادر کِی عه آقا ؟ :دی کادو چی بخریم اصلا ؟ =)))) پیشنهاد ِ مامان ِ من انگشتر ه =)))) اونوقت من کلا از طلا بیزارم =))) در حقیقت نمیدونم چرا همه ی مامانا طلا دوست دارن -_____- مثلا بچه ی من راحته =) پنجاه سال دیگه ، میره یه پاپیون ِ صورتی یا مثلا یه جوراب ِ قایق دار میخره برای مامانش و اینم میشه هدیه ی روز ِ مادر =)) راستیییییییی ! اون جوراب خرسی عه که قرار بود بخرم ، در نهایت شد یه جوراب ِ قایق دار که زرد و آبی عه ^-^