+ بخدا مهم نیست آدم شغلش چی باشه! مهم اونه که شرف ِ آدم بودن رو توی هر شغل و اسم و رسمی داشته باشه! آدم نتونه اسم و فامیلشو بنویسه ولی اونقدر شرف داشته باشه که تا یکی بهش یه چیزی گفت ، نره گندکاری های خودشو بندازه گردن ِ شکسته ی یکی دیگه ! که رفته کل کلاس ها رو پر کرده از ماجرای یکشنبه !

 

+ آقای الف. (مَتِمَتیک تیچر :پی ) از یک شنبه شروع کرده به یاد گرفتن فامیل ها ! =) روزی دو تا فامیل یاد میگیره =)) خودشم میگه بیشتر از این کشش ندارم :))) روز اولی که تصمیم گرفت ، فامیل من و نیلوفر رو یاد گرفته =))) امروز صبح قبل از زنگ اول ، از 7 تا  7:30،  کلاس گذاشته بود برامون =) منم که آلزایمر  -_- سر صب ، مثل همیشه مستقیم رفتم سالن اجتماعات و کتاب دفترمو باز کردم که درس بخونم تا هفت و نیم! بعدش رفتم تو کلاس میبینم عِه خاک عالم :| کلاس بوده که -_- خلاصه زنگ دوم آقای الف. تا اومد ، گفت :" خانوم ِ فینگیلیاااااان =) کلاس منو میپیچونی باز ؟ " :))) خب یکی نیست بگه ما فامیل مونو بهت گفتیم ! تو چرا اینگد زود یاد گرفتی ؟ :)))) سر صب هم در به در که نیلوفریان ( فامیل سانسور شده ی نیلوفر =))) ) و فینگیلیان کجان ؟ =) چرا نیستن پس !!! =)))))) هشتگ خنده ی حضار :دی امروزم دو تا فامیل جدید یاد گرفته =)

 

+ مائده هم آرزوست !

 

+ بدی ِ شیرینی آوردن از الان به بعد ، اینه که ملت بهت میگن عروس شدی ؟ =) امروز تولد بهناز بود و به هر کی این شیرینی ِ کذایی رو تعارف کرد ، این جمله رو شنید =))

 

+ الان یه فکرایی میکنم که تو عمرم از این فکرا نکردم و من بشدت نگران ِ آینده ای هستم که معلوم نیست چی قراره پیش بیاد!

+ والا آقای قاف. امروز یجوری بهم گفت با آقای میم. نمیشه بیشتر از 50 – 60 زد که انگار من میخوام چند بزنم =)) عادت کردم به اون روحیه ی کمالگرایی ت حتی :| =)) باز رفت تا یه شنبه فکر کنه به این موضوع که من چه گِلی سرم بگیرم =) یا بهتره بگم با کی ، اون گِل رو به سرم بگیرم =)

 

+ مثلا بعضی وقتام هست یکی رو بالغ بر n بار از صب تا خود ِ 12 و نیم میبینی =)) به صحرا بنگرم صحراتو بینم حتی =)) به حیاط و ساختمون و لب ِ باغچه بنگرم ، فیزیک تو بینم مثلا :| =))

 

+ شاعر اینجاست که میفرماد :" فینگیل ! آسمان ِ تو چه رنگ عست امروز؟ " ^.^ =)) آسمان ِ ما امروز آبی ِ آبی بود که انگار اون خرس ِ مهربون ِ آبی - که توی کارتون ِ خرس های مهربون ، مسئول ِ آسمون  بود :))) ( فینگیل یاد ِ دوران فینگیلک چه ای ِ خود میوفتد ناگهان :دی ) – یه اتو دستش گرفته بود و یه ابر ِ گنده رو اتو کرده بود و گذاشته بودش یه طرف ِ آسمون به علاوه ی یه ابر ِ کوچولوی کومولوس ِ گوگولی ( ^.^ ) که آدم میخواست گازش بزنه :| بود :دیی

 

+ امروز سر ِ کارگاه ِ مشاوره یه چیزی رو میخواستم پست کنم ولی الان هر چقــــــــدر فکر میکنم یادم نمیــــاد -_- طبق نظریه ی یکی که بازم یادم نیست کی بود :| به یه موضوع ِ کاملا متفاوت ِ دیگه فکر کن تا یادت بیاد :| و حتی یادمه که سر ِ امتحان نهایی ِ یه درسی که بازم یادم نیست چه درسی بود :| با همین راهکار ِ اون شخص جواب ِ یه سوال یا یه فرمول بود که اونم یادم نیست حتی T_T یادم اومد :| همین طوری پیش برم کل آموخته هامو یادم میره :| به همین برکت :| نه نه -_- به عینک ِ هانیه قسم :| ( هانیه همون دوستمونن که بتازگی عینکی شده بود :/ )

 

+ اتفاقا امروز ، بهناز میگفت اونم داره آلزایمر میگیره o_O  :| حتی یه حدیث ِ به بهی هست که میگه "هیچیم نشد مگر اینکه بهناز قبل از من یا بعد از من یا همزمان با من ، اون اتفاق براش افتاد. " o_O جدای از اینکه تنها کسی هست که 4 ساله بی وقفه باهاش هم کلاسم :| و از قضای روزگار ِ بوقلمون صفت :| بدون ِ اینکه من بهش بگم کدوم مدرسه میرم و غیره ، پارسال روز ِ اول دیدمش :| گذاشتن ِ پاش توی حیاط همانا و دیدن من و پوکر فیس شدن ِ هردومون همانا -_- تازه بخش جالب ماجرا اینجاست که از همون 4 سال پیش تا الان ، همه ی نمره هامون عین ِ هم میشه :| حتی معدل هامون در حد 2 یا 3 صدم با هم اختلاف داشته و داره o_O  :| من اگه مردم ، بهناز هم دو سه روز بعدش میمیره :| به همین برکت :| اونم اول اسمش ب داره حتی :| پارسال حتی اسم من بعد از اسم اون توی لیست حضور غیاب بود :|

 

+ کیپ کام اند بی اِ گرل ویت ویس ^.^