+ با پدیده هایی مثل بلک فرایدی و 9/9/99 روبرو هستیم. هرچند که هردو به حول و قوه الهی تموم شد. 9/9/99 که روز بسیور بسیور عادی ای بود. از بلک فرایدی ( :| ) هم یه جفت کفش صورتی ملیح ِ  پاشنه 7 سانت با آف 80 درصد از دیجی استایل صید کردم. فی الواقع خیلی وقت بود که چنین خرید با شکوهی نکرده بودم. اینو نوشتم که آیندگان بدانند.

+ نمیدونم چرا یهو یاد باغ کتاب افتادم وقتی پاراگراف بالایی رو مینوشتم! عجیبه! بهمن پارسال یه سه شنبه ای بود و ما هزار سال بود سینما نرفته بودیم و کوبیدیم از اون طرف شهر رفتیم باغ کتاب. البته از قبلش رزرو کرده بودیم. خلاصه بعد از کلاس، رفتم خوانساری و 4 تا بستنی زمستونی و یه بیوگلز با طعم گوجه اسپانیایی و یه اسنک چی توز و یه های بای جهت رفع گرسنگی احتمالی، خریدم و رفتم سوار تاکسی شدم تا برسم به جایی که با فرفور قرار داشتم. از اونجا هم رفتیم باغ کتاب. چه فیلمی؟ فیلم زیبای "جهان با من برقص". بعدشم رفتیم با خانوم بُزی عکس گرفتیم =))) آخرشم میخواستیم مثلا با اتوبوس برگردیم تا یه جایی و بعدش من با تاکسی برگردم. که متاسفانه دم موزه دفاع مقدس یا یه همچین جایی که توپ تانک مسلسل داشت، گم شدیم =))) و با همون تپسی برگشتیم :|

+ دیگه خدمت تون عارضم که امتحانای پایان ترم بخاطر گل روی ورودیای 99، با دو هفته تاخیر برگزار میشه. و ما کل دی ماه رو فرجه می باشیم :| حالا بد هم نشد! ولی متاسفانه برنامه امتحانی کن فیکون شده و همه ی امتحانا پشت سر هم قرار گرفته. بهرحال دسته گل آموزشه. با فرجه ی یک ماهه شاید بشه یه کاریش کرد :| ایشالا :|

+ با فرفور دریا دریا فیلم و سریال دیدیم از اول کرونا تا الان. فعلا داریم The Queen's Gambit رو می بینیم. تا به اینجا که خوب بوده. 7 قسمته کلا. ما قسمت 2 ایم. فعلا نمیتونم پیشنهادش کنم.اماااااا فیلم  1997 Life Is Beautiful رو ببینید و کیفور شوید *_*

+ یوگا هم بکنید. اپ ِ yoga- down dog  یا yoga for beginners  شدیدا پیشنهاد میشه.

شما رو به خداوند منان میسپاریم :دی جدی مراقب خودتون باشید.