+ خب مامان اومد بالاخره ! :] و من خفقان گرفتم بس که حرف نزدم باهاش =)

 

+ واقعا چه اهمیتی داره که مثلا ناخون ِ انگشت ِ انگشتری ِ یکی قشنگه ؟ یا چمیدونم مثلا طرف چشمای قشنگی داره ! ولی لب هاش قشنگ نیست .خب اصلا اگه از من بپرسن ، میگم دلیل عاقلانه ای وجود نداره که من بخوام درباره ی چشم و ابروی طرف نظر بدم! آدم حس خوبی که به یکی داشته باشه دیگه به چشم و ابرو و ناخونش نگاه نمیکنه که =)جا داره بگم حس خوب داشتن منحصر به هر آدمیه ! زن و مرد! مهم اون حس خوبس! :پی 

 

+ حداقلش اینه که خاله زنک بازی درنیاریم و از ملت ، چیزایی که به خودشون مربوطه و نه هیچ کس دیگه رو نپرسیم ! -_- ( این مربوط به هفته پیش بود :| )

 

+ جمله هفته :" زندگی ِ خودت ، به خودت مربوطه ! " قال غزاله ! :]

 

+ همه چی خوب پیش میره ! من ایمان دارم ! ;)

 

+ دارم به این فکر میکنم که هفته ای دو بار پست بذارم فقط! یک شنبه و پنج شنبه ! نظرتون ؟ :]

 

+ این عکس هم اومد :)))))) ماها که پوکر فیس بودیم ولی خانم ش. ( زیست 4 ) میگفت :" وایـــــــــی چه جیک جیکی های شادابی! باریکلا ! " =)))) مثلا همه نظرشون بر اینه که یجوری ذوق مرگانه من دارم میخندم که انگار چه خبر بوده اون روز! =) یا مثلا ژست نیلوفر از طول و عرض و قاعده رفته تو لوز المعده بقیه ! =) 

جهت توضیحات بیشدر به این پست مراجعه نمایید :دی 

http://feelingnevesht.blog.ir/post/11

 

 

+ عکس نوشت :

ردیف بالا از راست : مینا / * / * / * / * / * / میترا / * / * / *

ردیف وسط از راست : شریفه / * / ملیکا / نیلوفر / آیناز / میترا / */ هانیه / زهرا / *

ردیف پایین از راست : مریم / سما / غزاله / فینگیل شون اینا / نیکتا

 ( اونایی که ستاره خوردن ، اسمشون توی فیلینگ نیومده هنوز :دی )