+ داشتم امروز با مامان صحبت میکردم ، وسطش گفت :" تو دختر ِ خیلی خوبی هستی ! ولی کنکور و امسال تو رو خیلی زود جوش و گاهی بد اخلاق کرده ! " =)))) یه سری ویژگی های دیگه هم گفت ، ولی خب بماند =) راست میگه :دی هم زود جوش شدم ، هم بد اخلاق =) ینی شاید یک چهارم ِ اوقات ، خوش اخلاقم فقط =)خوش اخلاق و بقولی رنگی و شاد و با اعتماد به نفسی ستودنی ! یک چهارم دیگش استرس دارم ! و یک چهارم ِ دیگه ی دیگش هم بد اخلاق و غرغرو میشم و آخرین یک چهارم هم اعتماد به نفسم صفر میشه و خودمو ملامت میکنم هی :|

 

+ دارم میشم همون بَح بَح ِ رویایی :دی بح بحی که ظهرا نمیخوابید و بعدش با سردرد از خواب بیدار نمیشد و بح بحی که خعلی خفن و موفق بود ! =) فقط مچکر میشم اگه زود تر یه نشونه ای چیزی ببینم که بدونم دارم راهو درست میرم ! و یک نتیجه ی رضایت بخش ! هرچند کوچیک !

 

+ از مهر که 36 – 37 تا پستی رو که توی تابستون و مهر نوشته بودم رو پاک کردم و بخاطر یه ناراحتی ِ بزرگ بود ؛ دیگه تصمیم گرفتم هیچ پستی رو پاک نکنم ! حالا اینکه میگم پاک نکنم بخاطر اینه که اغلب ِ چیزهایی که نوشتم همشون مربوط به همون روز یا نهایت روز قبلش بودن ! و خب محترم :دی و حتی با اینکه الان نظری 100% برعکس ِ چند تا پست ِ پیش – که درباره ی یکی از هم کلاسیام بود و من چی فکر میکردم و چی شد !!!!!!!! – دارم ؛ اما پاکش نمیکنم =)که عبرت بشه و چارتا تجربه کسب کنم :| و تفاوت های خودمو بیشتر حس کنم. حتی مورد داشتیم اوایل ِ سال، آقای قاف.( فیزیک ! ) یبار بهم گفت :" آی عتیقه که اونجا نشستی :| زنگ تفریح بیا کارت دارم :/ " اومدم و کلیییییی نوشتم که خیلی ناراحت شدم و چیگد بی ادب که منو عتیقه خطاب کرد :| و چرا فلان حرف رو توی راهرو بهم گفت ؟ با اینکه میدونستم شوخی کرده ها :| ولی خب اون موقع فکر میکردم وای چقدر مهمه و من اگه ننویسمش خفقان میگیرم مثلا :)) یاد این پست افتادم ، چون امروزم آقای قاف. دوباره منو "عتیقه " خطاب کرد =) ولی این دفعه خندیدم و پاشدم رفتم چایی هم ریختم آوردم براش :| چنین عتیقه ای هستیم همانا !

 

+ آهان !! اینو الان یادم اومد =) پست ِ قبل قرار بود " نیت ِ قرب " رو توضیح بدم براتون =) ولی خوابم میومد و نشد :| در توضیح ِ نیت ِ قرب همین بس که مثلا دیدین حافظ از می و فلان و فلان و فلان صوبت میکنه ولی ما توی معنی ِ شعر میگیم منظورش شراب ِ عشق و معرفت ِ الهی هست ! یا مثلا اینجا خدا رو میگه ها ! حالا حافظ جان ، خال هندوی احتمالی خدا رو از کجا دیده که شعر سراییده هم به ما ربطی ندارد اصلا و ما را چه به دخالت در حریم خصوصی مردم :| ولی خب خیلی ضایعه بعضی جاها :)))) قشنگ معلومه دیگه طرف چندتا معشوق ِ خال دار و خط سبز دار و گیسوی بلند دار و چشمای شهلا و اینا داشته که همچین چیزایی تراوش کرده از ذهنش =) اینه که آقای واو. ( ادبیات =) ) بعضی جاها که میدید نمیشه شعرها رو جمع کرد ، میگفت :" شاعر تمام این چیز ها رو به نیت ِ قرب میگفته :| " از روی استهزا البته =) ماهام میخندیدیم =) این شد که بعضی وقتا که داره شعر رو توضیح میده و دیگه نمیشه ربطش داد به شراب عشق الهی و مست و سکر عارفانه ،  میگم :" ای بابا آقای واو. ! اینا همش به نیت ِ قربه دیگه =) " از اینجا شد که دو هفته پیش ، یهو برگشت گفت این دختر ، نیت ِ قرب ِ من کجاس راستی ؟ =))))))) حالا من همون ردیف ِ اول سالن اجتماعات هم بودما :| گفته بودم که همه رو به چهره میشناسه و اسم ها رو حفظ نیست :))) جا داره از آرزو تشکر کنیم که یه نوت توی گوشیش با عنوان " نیت قرب ِ فینگیل " درست کرده که به من یاد آوری کنه :دی 

 

+ اگر یه معاون داشتید که سال اولش بود معاون پیش دانشگاهیا شده بود ، هیچ وقت باهاش شوخی نکنید :دی خانوم نون. ( معاون این شعبه =) همون که برامون حامد همایون پلی میکنه زنگای تفریح =) ) اینقدر ما شوخی میکنیم باهاش که حدی نداره =) بعد خانوم نون. هم هی عصبی میشه و نمیتونه به ما چیزی بگه و حرص میخوره =) مثلا امروز توی دفتر ، غزل به خانوم نون. گفت :" شما دماغتون عملیه ؛ نه ؟ :)) " اینم سرخ شد ، من و مینا و زهرا هم کف زمین بودیم فقط =)))))) اونم گفت :" نخیر خانم :| تلفنتو زدی برو بیرون زود :| " =)))))))))))))))))))

 

+ راضیه رو دوست دارم :دی راضیه یکی از 404 ای هاست که دیروز توی نمازخونه ، با هم کلی ادای خانوم ط. ( دینی :| ) و آقای میم. ( شیمی ! همون که الکترو شیمی درس میداد :| ) رو در آوردیم و خندیدیم =))))))) هنوز جا داره بگم خانوم ط. و آقای میم. خودشون به تنهایی میتونن سوژه ی ادا در آوردن ِ ما رو برای یک هفته تامین کنن =) مثلا خانوم ط. کفش آل استار ِ آبی نفتی  ( :| تصور کردین قشنگ ؟ :| ) با مانتوی لی که جلوش ، کج برش خورده ، میپوشه و میاد میگه :" خانوم ِ صفریییییییییی ! من از سوالای احمقانه ی شما بیزززززززارم خانوم  ! بیزززززززززار ! این سوال احمقانه ینی درس برای شما جا نیوفتاده. من واقعا متاسفم !" =))))))  وای خدا =)))))) حالا کیمیا میاد اداشو در میاره زنگای تفریح ، مانتوشو شبیه اون میکنه و میاد روی سکو و ماها زمینو گاز میزنیم فقط =)))) یا مثلا آقای میم. میاد میگه :" ای بابا ! اینـــــــایی که میرن زود تست میزنن ؛ اینا همونایین که اون سه تا رشته ی اصلی [ سه تا از انگشتانش را نشان میدهد ] دندان دارو پزشکی قبول نمیشن ! " یا " ببخشیدا ولی منظورم به شخص خاصی نیست ها [ اینجا به چشمان ِ شخص ِ مذکور مستقیم نگاه میکند :| ] یوقت جسارت نشه خدایی نکرده، ولی اینایی که زنگ ِ آخر از من استراحت میخوان ؛ همونایین که ساعت مطالعه شون خیلی پایینه ! " باز ملیکا میاد ادای اینو در میاره =) در حدی که یبار آقای الف. ( ریاضی ِ گوگولی ) گفت :" آقای میم. رو میگین ؟ =) " خداست اصلا این لحظات =))))

 

+ دلم یه عالمه تنگ شده بود برای این پست های مثبت دار نوشتن ! :))) یا به قولی چند موضوعی !

 

*عنوان : این تیتر تلمیح داره به تکیه کلام ِ آقای میم. ( شیمی =) ) که هر وقت میخاد یه جمله ای رو بگه درباره ی کنکور ، اولش میگه :" اینایی که ... " =)))))